[Gelistirici] Python modüllerinin isimlendirilmesi

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
21 Ağu 2010 Cmt 22:17:16 EEST

Cumartesi, Ağustos 21, 2010 günü (saat 08:51:20 ös) Fatih Aşıcı şunları
yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Mevcut isimlendirme belgesinde hoşuma gitmeyen bir husus var. Şu an
özgün
> proje adının ne olduğuna bakmadan python- öneki veriyoruz. Bu, adında
"py"
> geçen paketlerde garip duruyor. Bunlara örnek olarak PyQt, pyliblzma,
> PyOpenGL paketlerini verebiliriz.

Bunlara ek olarak python-pyblock da var(olacak).Review surecinde hem
upstream adına uymak hemde paketlerdirme kurallarımıza uymak arısında
gıdıp gelmiştim.

> Adı py ile başlayan ya da biten paketler için python- ile başlayan keyfi
> bir isim verebilmeliyiz aslında. Keyfi diyorum; çünkü sadece py ekini
> kaldırmak mantıklı olmayabilir.

Kafama takılan başka birşey ise python paketlerini için python ön ekini
kullanmaya neden karar vermiştik mail arşivi içinde bulamadım tam
cevabını.