[Gelistirici] Python modüllerinin isimlendirilmesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
21 Ağu 2010 Cmt 21:29:15 EEST

2010/8/21 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Önerin bu paketlerin adının hiç değiştirilmemesi mi? Mevcut belgenin şu
> anki
> haline göre bu paketin adını "python-pigment-python" şeklinde değiştirmek
> gerekiyor :) Dolayısıyla bir düzeltme şart.

Eğer dbus'un veya pigment'in kendi bileşeni varsa, yazarın tercihine saygı
duymak mantıklı geliyor bana. Ama verilen örneklere bakılırsa mesela pigment
bileşenimiz olmadığı için python-pigment veya mysql bileşenimiz olmadığı
için python-mysql şeklinde düzeltebiliriz diye düşünüyorum.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net