[Gelistirici] poppler zinciri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
21 Ağu 2010 Cmt 15:05:05 EEST

Merhaba,

Depoda uzun zamandır şöyle bir durum mevcuttu:

qt4-->cups-->poppler-->qt4

Şimdi poppler qt4'ü, binding derlemek için istediğinden, poppler-bindings kaynak paketi yapıp qt4 ve diğer bindingleri oradan getiriyorduk zinciri kırmak için.

Ancak sanki şu an 2011 deposunda bunu kırdım gibi hissediyorum ancak sormam gerek ;)

Cups'ın poppler bağımlılığı kitaplığa değil. poppler paketini poppler, poppler-devel ve poppler-utils olarak böldüm. poppler-utils'ten 7-8 adet çalıştırılabilir araç çıkıyor. Cups sadece inşa zamanında bu araçlardan birini (pdftops) sistemde bulmak istiyor yani poppler kitaplığını kullanmıyor. O yüzden şu anda şöyle oldu:

qt4-->cups-->poppler-utils

poppler-utils'in qt4 bağımlılığı yok doğal olarak. Ancak runtime'da poppler'i getirecek kitaplıktan dolayı.

Sanki poppler-bindings'i atabiliriz gibi değil mi?