[Gelistirici] 2011/devel/editor/vi/vim - Version bump to new release, ready for 2011

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
21 Ağu 2010 Cmt 02:58:48 EEST

Cumartesi 21 Ağustos 2010 günü (saat 02:48:27) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Şimdi denedim. Aşağıdaki şekilde değiştiriyor:
>
>     pisitools.dosed("src/configure.in", r"libc\.h ", "")
>
> r harfinin nerede olduğuna dikkat ediyorsun değil mi?

Evet r harfinin nerede olduğuna dikkat ediyorum. Bundan öncekinde r harfinden
sonra " geliyor ve ondan sonra da bir boşluk geliyordu. Boşluk gelince
değiştirme yapmıyor. Bunda " dan sonra boşluk gelmiyor ve bunda değiştiriyor.
Yalnız şimdi sonda ki boşluk önemli mi bizim için onu bilemedim. yani ...h "
ile ...h" arasında fark olur mu?