[Gelistirici] Pear paketleri

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
20 Ağu 2010 Cum 20:21:22 EEST

On Fri, Aug 20, 2010 at 04:59:10PM +0300, Ahmet AYGÜN wrote:
> Bu paketleri depodan atıp, bütün yükü pear istemcisine bıraksak, bu
> paketlerin bakımı/takibi gibi konularda önemli bir miktar eforu korumuş
> oluruz diye düşünüyorum, ne dersiniz?

PEAR paketlerini yapma fikrini ortaya atan kişi olarak bu fikre destek
veriyorum :)

3 sene kadar önce güvenlik sebebiyle bu şekilde paketlenmesinin arkasında
duruyordum ancak sonrasında maintain edilemez bir hale geldi. Kütüphanelerin
bir tanesinde açık çıktığında paket yöneticisi yardımı ile kullanıcı güncelleyebilir
düşüncesi vardı ancak PEAR clienti de güncelleme yapabiliyor. Kütüphanelerin güncelliğini
kontrol etme işini programcıya bırakmak daha mantıklı olacak. Böylelikle
bizim de iş yükümüz azalmış olur.

--
        . Eren