[Gelistirici] PEAR paketlerinin isimlendirmesi hakkinda

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
20 Ağu 2010 Cum 16:36:02 EEST

2010/8/20 Ahmet AYGÜN <me at ahmetaygun.net>

> İlgili değişikliği yapıyorum, itirazı olan revert edip bu thread'de
> sebebini belirtirse sevinirim.

Bir php-pear paketi adı altında pear'in tüm bağımlılıkları birlikte
arşivlenip paketlense, başka da hiçbir pear paketi depoda olmasa ne kadar
güzel olurdu diye bir fikir belirteyim. Bir uygulamanın bağımlılığı olmadığı
müddetçe hiçbir pear paketi depoya girmese, her şey pear komutuyla yüklense,
hayat ne güzel olurdu falan.

Bu bir itiraz değildir. Belki benim gibi düşünenler olabilir da bu yönde
icraate geçeriz diye bir fikir paylaşımıdır. İsimlendirme konusundaki
düşüncem ise; PEAR yerine php-pear bence çok daha güzel.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net