[Gelistirici] 2011/devel/programming/language/perl/perl-Pod-Parser - merge perl-Pod-Parser

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
20 Ağu 2010 Cum 08:55:35 EEST

On Fri, 20 Aug 2010 03:03:41 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,

> Listeleri takip ediyorum ama Perl gibi önemli bir pakette büyük bir
> değişiklik yapılıyorsa bunu geliştirici listesine yazıp haber vermek
> de iyi bir fikir olabilirdi.

2011'de paketlerin neredeyse hepsini güncel bir sürüme çekiyoruz, aslında aklımda da perl paketinde yaptığım değişiklikleri anlatan bir mail atmak vardı, paket hazır olmaya yakın atarım diye düşünüyordum, ama pek iyi bir fikir değilmiş galiba (=

Bir aksilik olmazsa perl paketi bugün hazır olacak. Onun dışında ben de uğraştığım paketler hakkında daha detaylı bilgi vermeye özen göstereyim, kendime not :)

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux