[Gelistirici] 2011/devel/programming/language/perl/perl-Pod-Parser - merge perl-Pod-Parser

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
20 Ağu 2010 Cum 02:16:18 EEST

19 Ağustos 2010 Perşembe günü (saat 15:20:09) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Author: necdet.yucel
> Date: Thu Aug 19 15:20:09 2010
> New Revision: 97656
>
> Added:
>    2011/devel/programming/language/perl/perl-Pod-Parser/
>       - copied from r97613,
> corporate2/devel/programming/language/perl/perl-Pod-Parser/ Log:
> merge perl-Pod-Parser

Merhabalar;

Hocam listeleri mi takip etmiyorsunuz, ben mi meramımı düzgün aktaramıyorum,
anlamadım. paketler-commits listesini takip ederseniz Perl paketini 5.12.1
sürümüne yükseltmeye çalışıyorum. ilgili dosyalar playground alanımda var. ve
testleri bitmediği için, paket içime sinen bir hale gelene kadar da orada
tutuyorum ki aciliyeti olan bir paket, ona rağmen yalapşap depoya almamaya
özen gösteriyorum. Bugün bütün günümü ona harcadım misal.

Perl paketinin içinde gelen paketler var[1], zamanında depoya alınmış, Perl
çekirdek kodlarında bulunup bulunmadığına bakılmadan, sonra da başıboş
bırakılmış paketler bunlar. Bunları depoya almayacağız. aralarında perl-Pod-
Parser da var.

Perl paketinin içinden çıkan modüller için de fedora'nın izlediği gibi bir
yöntem izleme taraftarıyım. [2]

Sizin nezdinizde bütün geliştirici arkadaşlara söylüyorum, commit listelerini
daha dikkatli takip edin lütfen, programming.language.perl bileşeni için de
lütfen acele hareket etmeyin, en azından perl paketinin yeni sürümünün 2011
deposuna girmesini bekleyin, çünkü mevcut kullandığımız perl paketi enkaz
halinde. Her ne kadar package.py betiği olsa da geçiş için, önce perl paketini
sokup sonra diğer perl modüllerini depoya almak benim aklıma daha çok yatıyor.
Sürüm yöneticilerine de ilgi bilgi ;)

[1] bir kısmını buraya çıkardım:
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/sdalgic/2011/system/base/perl/Perl_modules_in_Repos_included_in_perl5.12.1.txt
daha da devam edecek gibi duruyor. :/