[Gelistirici] bir kaç multimedia paketini depodan atmak

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Ağu 2010 Per 23:44:09 EEST

 Merhaba,

 Şu anda depoda bulunan amrwb ve amrnb paketlerini depolardan atmayı
düşünüyorum. Normalde amacı iyi çalışmak değil de "proof of concept"
olan lisansı biraz karmaşık bu paketler yerine bir süredir kendi
paketlerimde lisansı düzgün opencore-amr yi kullanıyoruz. Bu pakete
bağımlılık yazılmış sox, avidemux, gst-plugins-bad, gpac paketlerini
gerekiyorsa elden geçirip opencore-amr kullanacak şekilde
değiştireceğiz.

 Aynı şekilde, CD ile gelmeyen ve kimsenin kullanmadığını tahmin
ettiğim mpeg4ip (yerine gelen libmp4v2 sayesinde) ve essential
paketlerini de depodan atacağım.

 Denemek için biraz bekledim ama artık "zamanı geldi çoktan geçiyor"
diye düşünüyorum. Konu hakkında söyleyeceği olanlar pazartesi
sabahına kadar ses veriniz.