[Gelistirici] hardware/firewire

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
19 Ağu 2010 Per 12:31:17 EEST

On 19.08.2010 12:21, H. İbrahim Güngör wrote:

> Güzel olur, libffado, libfreebob, libraw1394 vs.
> hardware/{misc,library} e göndermeyelim yazık :)

Hayır artık hardware/library'miz de kalmayınca öksüz gibi hissediyorum
kendimi :)

Sürüm yöneticilerinden de onay alırsak açarım.

Bir de network/analyzer'a attığımız paketlerden avahi ve openslp, service
discovery yapıyorlar. network/discovery geçiyor aklımdan hep, analyzer'la
anlaşamıyoruz, geceleri uyuyamıyorum.

Bir de network/crypto demiştim başka bir threadde, nss, nspr, gnutls, libtasn1,
vs. için, ses çıkmadı.