[Gelistirici] Subversion mime type hatası

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
18 Ağu 2010 Çar 16:51:47 EEST

18 Ağustos 2010 Çarşamba günü (saat 16:26:23) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Son birkaç aydır, her html dosyası eklediğimde html dosyalarının binary
> olarak algılandığını farkedip elle propset yapıp mime-type'i text/plain
> olarak ayarlıyorum. Bu zamana kadar kimseden şikayet gelmeyince benim
> kurcalamamla alakalı bir sorun da olabilir diye henüz hata açmadım.
>
> Örnek bir html dosyası oluşturup svn add dediğinizde binary olarak imleyip
> imlemediğine bakar mısınız?

Detaylı bakamadım ama benim yaptığım:

-- ------------------------------------------------------------------------
r94051 | gokcen.eraslan | 2010-06-11 10:16:32 +0300 (Cum, 11 Haz 2010) | 1
line

Set mimetype of .html files to application/xml while adding.
-- ------------------------------------------------------------------------

commiti ile alakalı mı? Ben .html'lerin, otomatik application/xml
işaretlenmesi için bir değişiklik yapmıştım.

Mesela web'den, şu[1] belgeye bakarsan, tarayıcıya dosyanın html olduğu
bilgisi gideceği için tarayıcıda direk render ediliyor html. Ama text/plain
dersen html kodları gözüküyor, tarayıcı dosyayı metin dosyası zannetiği için.
Bunu çözmek için yapmıştım.

[1]
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc/tr/feature_policy/feature_policy.html

--