[Gelistirici] Bileşen değişiklikleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Ağu 2010 Çar 11:16:20 EEST

On 15.08.2010 13:14, Fatih Aşıcı wrote:
> Selamlar,
>
> Daha önce listede "library" bileşenlerinin adını "misc" olarak değiştirmekten
> bahsetmiştik[1]. Kimseden itiraz gelmezse 2011 deposunda yarın bu değişikliği
> yapmayı düşünüyorum.

Burda şöyle bir sıkıntı var. library'nin altında birikirken paketler kitaplık olmaları
özelliklerine göre biriktikleri için sorun yoktu ancak şimdi alt bileşeni olmayan
tüm paketler misc'e doluşmaya başladı.

Örneğin ben gnutls'in kitaplık olduğunu bildiğim için network/library'e gidiyordum. Ancak
şimdi ilk anda nereye gideceğimi bilemiyorum.

Bu yüzden yeni bileşenler açmamız gerekiyor. Örneğin nss, nspr, gnutls misc'e atıldı, bunlar
crypto diye alt bir bileşene konmalı.

Ayrıca programming/library'ler hakikaten probramming/library oldukları için o bileşen de
saklanmalı gibime gelmeye başladı. Örneğin libdaemon paketi daemon yazılımları geliştirmek
için kullanılıyor, hakikaten bir programlama kitaplığı yani. misc'e koymak çok da hoşuma
gitmedi.

Böyleyken böyle.