[Gelistirici] Texlive paket isimlendirme

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
18 Ağu 2010 Çar 09:34:11 EEST

Merhaba,

texlive pakeklerini 2011 geçirmek üzereyim. Fakat geçirmeden önce isimlendirmede bir değişiklik  yapmayı düşünüyorum. Texlive dil paketleri bizdeki durum şu şekilde

texlive-langafrican
texlive-langarab

Bunları şu şekilde değiştirmeyi düşünüyorum

texlive-lang-african
texlive-lang-arab
..

Bizdeki doc dosyaları zaten o şekilde isimlendirilmiş:

texlive-documentation-bulgarian
texlive-documentation-chinese

Üsteki değişikliği okunabirlik açısından değiştirmeyi düşünüyorum. Herhangi bir teknik nedeni yok. İtirazı olan yoksa o şekilde değiştireceğim.Diğer dağıtımlardaki durum şu şekilde

Archlinux: texlive-langafrican(http://wiki.archlinux.org/index.php/TeXLive)
Debian: texlive-lang-african (http://packages.debian.org/search?keywords=texlive)
Gentoo:texlive-langafrican (http://gentoo-portage.com/Search?search=texlive)

--