[Gelistirici] Commit Listesi Mail Başlıkları

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
18 Ağu 2010 Çar 01:01:03 EEST

On Wed, Aug 18, 2010 at 12:01:52AM +0300, Aşkın Yollu wrote:
> [...]

Evet bu şekilde daha güzel oldu :)

> Burada yapılan commit emacs bileşeni içindi, sadece emacs paketi değil
> emacs bileşeni altındaki paketlerde değişiklik vardı.
>
> pardus/2009/devel/hardware/library
> mesela yukarıdaki dizinde commit yaptım, bana [library - 2009/devel]
> başlıklı bir mail gelecek. Bu şimdiki kullandığımız başlığa göre
> yetersiz oluyor.

Verdiğim zaten örnekti. Arşivlerden kısaca bakarak göze nasıl
göründüğünü yazdım. Paketlerde yapılan değişikliklerde bileşenini
sürekli olarak görmemiz göz yoruyor. Zaten "hmm, bu paket nerdeymiş"
diye bakacak olursan e-postanın içeriğinde yazacak tam olarak ne
değiştiği.

Bileşene yapılan bir commit de "[hardware.library - 2009/devel]"
şeklinde görünebilir. Yukarıda yazdığın gibi görünecek diye bir şart yok
:)

--
        . Eren