[Gelistirici] Commit Listesi Mail Başlıkları

Aşkın Yollu askin at askin.ws
18 Ağu 2010 Çar 00:01:52 EEST

2010/8/17 Ahmet AYGÜN <me at ahmetaygun.net>:
> Merhaba,

> [emacs - 2009/devel] gibi bir isimlendirmeyle bence güzel olur :)
> Sevgiler

Burada yapılan commit emacs bileşeni içindi, sadece emacs paketi değil
emacs bileşeni altındaki paketlerde değişiklik vardı.

pardus/2009/devel/hardware/library
mesela yukarıdaki dizinde commit yaptım, bana [library - 2009/devel]
başlıklı bir mail gelecek. Bu şimdiki kullandığımız başlığa göre
yetersiz oluyor.

pardus/2009/devel/multimedia/library,
pardus/2009/devel/network/library, etc... Yukarıdaki başlık bunların
hepsini kapsıyor.

--
Aşkın Yollu
http://blog.yollu.com