[Gelistirici] OpenSSL 1.0.0

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
17 Ağu 2010 Sal 23:00:45 EEST

On Tue, Aug 17, 2010 at 10:48:01PM +0300, Onur Küçük wrote:
>  yeni openssl i kurduktan sonra eski openssl in so dosyasını koysak,
> gerekli temel paketleri derleyip o dosyayı silsek ?

Güzel bir yöntem olabilir :) Daha önce böyle bir şey yapmadım, farmda
denemeden önce bir makinede deneyip, sonrasında 1.0.0'a linki
olduklarını kontrol ederek girişebiliriz sanki?

Ancak bana yine de şu an uyguladığım ve çalıştığını denediğim
yöntem düzgün gibi geliyor. En iyi yol, bildiğin yoldur misali :)

--
        . Eren