[Gelistirici] OpenSSL 1.0.0

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
17 Ağu 2010 Sal 22:10:06 EEST

On Tue, Aug 17, 2010 at 07:44:12PM +0300, Eren Türkay wrote:
> OpenSSL paketini commit ettim ancak farmda DERLETMEYİN lütfen. Kendi
> sistemimde etkilenen paketleri derleyip çalıştığından emin olduktan
> sonra mass rebuild'e girişmemiz gerekecek.

Kırık olan paketleri "pisi build" yaparak teker teker derledim. Hepsi
sorunsuz derlendi. Derleme sırasını da kaydetmiş bulunmaktayım. Farm'da
bir önceki mailde bahsettiğim gibi elle derleme yaptıktan sonra, pisi
bu sıra ile derlerse sorun çıkmaması gerekiyor.

Yarın apache'de SSL'de içerik sunmayı vs. deneyeceğim. Wget, subversion
vs. gayet sağlıklı çalışıyor :)

Hadi hayırlı olsun hepimize.

--
        . Eren