[Gelistirici] paket yöneticisi bile?eni

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Ağu 2010 Sal 16:12:07 EEST

17 Ağustos 2010 Salı günü (saat 14:51:17) Serbulent Unsal şunları yazmıştı:

> "2011 'de Paket Yöneticisi yine KDE bağımlı olacak." cümlesinden ne
> anlaşılmasını bekliyorsun ?

Burada bağımlı olunan KDE, KDE _kitaplıkları_ masaüstü ortamının kendisi
değil. Dolayısıyla, başka masaüstü ortamında çalışmayacak gibi bir sonuç
çıkarmamak lazım.

> Sen ortaya yapılacak işi koyarsın iş gücü çıkar veya çıkmaz buna göre
> hareket edersin. Konuştuğumuz şey işin yapılmasının gerekliliği. Ama zaten
> dediğin gibi gerekli kütüphaneleri kurduğunda sorunsuz çalışacaksa
> heryerde iş gücü olsa da olmasa da konuşulacak bir şey yok demektir.

Benzer konular daha önce de tartışıldı, öncelikli tek bir masaüstü var o da
KDE. Araçlar (ilgili kitaplıklar kurularak ya da kurulmadan) diğer masaüstü
ortamlarında da çalışıyorsa yeterli olduğunu düşünüyorum.

--
Gökçen Eraslan