[Gelistirici] 2011/devel/system/base/libidn - Version bump, split development files.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Ağu 2010 Pzt 00:44:56 EEST

On Sunday 15 August 2010 18:30:25 Ozan Çağlayan wrote:
> +    <Package>
> +        <Name>libidn-devel</Name>
> +        <Summary>Development files for libidn</Summary>
> +        <RuntimeDependencies>
> +            <Dependency>libidn</Dependency>
> +        </RuntimeDependencies>

system.base'deki paketlerden çıkan -devel alt-paketlerinin system.devel'e ait
olması gerekiyor. Bu yüzden PartOf taglarını eklemeyi unutmayalım.

Bir de ana paket için yazılan bağımlılığın strict olması lazım. Her
güncellemede o kısmı güncellemek zor biliyorum; fakat pisi'ye ilgili özellik
ekleninceye kadar sabredeceğiz :/

Kolay gelsin.