[Gelistirici] 2011 & system.base

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
15 Ağu 2010 Paz 18:11:10 EEST

Selam,

Paketlerime bakarken bazı paketleri system.base'den atabiliriz gibime geldi:

sysfsutils:

/lib/libsysfs.so
/lib/libsysfs.so.2
/lib/libsysfs.so.2.0.1
/usr/bin/get_device
/usr/bin/get_driver
/usr/bin/get_module
/usr/bin/systool

Nerede kullanıldığını bilmediğim ve karşılaşmadığım araçlar ve bir kitaplık çıkıyor.
Kitaplığın ters bağımlılıkları benim sistemimde:

 pcmciautils
 xorg-input-acecad
 vlc
 DirectFB

pcmciautils:
  Bu paketten de lspcmcia ve pccardctl komutları çıkıyor. system.base'lik bir durumu
olduğunu sanmıyorum, bilgi alma araçları. sysfsutils sırf bu paket yüzünden system.base'e
alınmış olabilir.

usbutils:
  usb-devices ve lsusb komutları cıkıypr. kitaplık yok. hardware.info gayet uygun bence..

* Bunun dışında polkit 0.97 çıkmış ve eggdbus bağımlılığını atmışlar. eggdbus programming.library'e
gidecek.