[Gelistirici] gammu paketi hakkinda

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
14 Ağu 2010 Cmt 20:13:33 EEST

14 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 18:54:29) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> python paketlerini ben alayım diye yazmıştım ya nasılsa senin mesajın
> burasını atlamışım. Halbuki hepsini okudum diye düşünüyordum. Böyle
> sanki mailleri okumuyormuşum gibi oldu ama öyle değil ;) Kusura bakma.

Yok canım, estağfirullah :) Uzun bir mail, illa ki gözden kaçan bir nokta
olacaktır, ne kusuru ;) Şimdiye kadar bir tek İbo'nun kazandığı Toblerone'u
kaçırdınız sadece, o kadar :p

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux