[Gelistirici] gammu paketi hakkinda

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
14 Ağu 2010 Cmt 18:46:08 EEST

14 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 14:55:43) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Elinize sağlık. Paketin bir iki ufak işi daha var yalnız, builddep
> lerde libusb1 eksik, bir de içinden statik kitaplıklar çıkıyor.

+1, elinize sağlık.

Paketlere ben de göz koymuştum, hatta şöyle bir not almıştım attığım
mesajda[1],

"""
> contrib/2009/devel/programming/language/python/python-gammu
> contrib/2009/devel/hardware/mobile/wammu
> contrib/2009/devel/hardware/mobile/gammu
paketler çok eski kalmış, 13667 nolu hatayla ilgilenmiştim, o yüzden paketleri
adam etmek için üzerim almak istiyorum.
"""

gözünüzden kaçmış sanırım, ama madem ilgilenmeye başladınız, wammu paketinin
de sorumluluğu alıp 13667 nolu hatayla ilgilenebilir misiniz?

Teşekkürler, iyi çalışmalar.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-August/025258.html

--
- Serdar Dalgic