[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
13 Ağu 2010 Cum 14:16:46 EEST

Cuma 13 Ağustos 2010 günü (saat 13:57:39) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> Bunu ben almamışım gibi yapalım ;) Sen alacaksan ben yeniden commit
> yapmayayım bu paketle ilgili.

tamamdır, ben üzerime alırım.

İşte bu gibi durumlarla karşılaşmamak için önce listeye "alıyorum, itirazı
olan?" diye sorup, biraz bekledikten sonra, (atıyorum, 1 gün mesela) hareket
etsek daha iyi olur inancındayım.

okidoki ;)

--
- Serdar Dalgic