[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
13 Ağu 2010 Cum 13:53:32 EEST

Cuma 13 Ağustos 2010 günü (saat 12:58:10) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

Merhabalar;

Ben de almayı düşündüğüm paketler hakkında uzunca bir mail yazıyordum,
paketler hakkında bir takım bilgilendirmeler de içeren.. Ama bu mail'e cevap
yazma gereği duydum.

> Aşağıdaki perl paketlerini alıyorum:
>
> pardus/2009/devel/programming/language/perl/perl-Number-Compare
> pardus/2009/devel/programming/language/perl/perl-Text-Glob
> pardus/2009/devel/programming/language/perl/perl-File-Find-Rule

OKdir benim için ;)

> pardus/2009/devel/programming/language/perl/perl-XML-LibXML

checkgmail ve gcstar'ın bağımlılığı. checkgmail benim üzerimde, gcstar'ı da
üzerinize alacaksanız alın isterseniz.

> pardus/2009/devel/programming/language/perl/perl-Device-SerialPort

contrib depodaki navilink paketinin bağımlılığı. navilink bir gis paketi,
ilginizi çekerse onu da alırsanız güzel olur.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux