[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
13 Ağu 2010 Cum 11:49:16 EEST

Cuma 13 Ağustos 2010 günü (saat 11:31:51) H. İbrahim Güngör şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Son zamanda ayrılan geliştiricilerin bıraktığı veya artık
> ilgilenmiyorum dedikleri paketleri -1 ay bekledikten sonra- bakıcısız
> olarak işaretledim. Daha önceden bakıcısız olan paketlerle birlikte
> toplam bakıcısız paket sayısı 2009 deposunda 215, contrib depoda 431.
> Epey yüksek bir sayı olmasına karşın bu sayıyı hep beraber
> düşürebiliriz. Tüm liste aşağıda. Tüm listeyi aynı zamanda
> pardus/2009/devel ve contrib/2009/devel altına da koyuyorum. Paketleri
> üstlendikten sonra listeden silerseniz listeyi takip etmesi daha kolay
> [...]

Eline sağlık ;)

> Bir not daha, aldığınız bir paketin bağımlılıkları da boştaysa ve
> ilgilenen yoksa yine üzerinize almakta fayda var, tüm o bağımlılık
> ağacıyla aynı kişinin uğraşması daha efektif olabiliyor.

+1, ayrıca şu an üzerinizde olan paketlerin bağımlılıkları da sahipsiz kalmış
olabilir, ona da dikkat edebilirseniz güzel olur.

> Dayanamadım bir not daha, paketleri hatalarıyla birlikte sevelim
> lütfen. Aldığınız paketin mevcut hatalarını da üzerinize almayı
> unutmayın.

Buna da kocaman +1, "her gün en az 15dk'mızı bugzilla'ya ayıralım mesela.."
imza: Bugzilla'yı Sevme ve Güzelleştirme Derneği ;)

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux