[Gelistirici] 2011 toolchain vs.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
11 Ağu 2010 Çar 13:33:52 EEST

On Çarşamba 11 Ağustos 2010 12:05:31 Necdet Yücel wrote:
> Selamlar,
>
> 08 Ağustos 2010 01:43 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:
> ---

> ISO için bir çok bağımlılığın taşınmasını beklemek yerine bir rootfs
> daha kolay iş görmez mi acaba?

 ISO bağımlılıkları bitti, system.devel / system.base (160 paket) zaten
bitmişti, onun üzerine gerekli paketleri de (33 paket) dün tamamladık.
Initramfs de ufak bir sıkıntı var, o da hallolunca CD yapmaya başlıyoruz.

 ISO da sıkıntı olursa rootfs e döneriz ama ISO oluşturabilirsek kolay
kullanım vb. yetenekleri çöpe atmayalım :)