[Gelistirici] trunk/pisi/pisi - file: Add support for XZ-compressed files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Ağu 2010 Pzt 21:45:57 EEST

On Wednesday 14 July 2010 13:12:18 Gökmen Görgen wrote:

> [gokmen ~ gamsung] [İndirilenler]> gem unpack rails-2.2.3.gem
> Unpacked gem: '/home/gokmen/İndirilenler/rails-2.2.3'
>
> Bu hoşumuza gider sanırım. xz için eklediğimiz gibi bir satır ekleyeceğiz.

Sormak istediğim bu değildi aslında. Neyse ben bir .gem dosyası buldum:

  $ file rubygems-update-1.3.7.gem
  rubygems-update-1.3.7.gem: POSIX tar archive

Görülebileceği üzere bu bir tar arşivi. Bu arşivin içinde de:

  $ ls
  data.tar.gz  data.tar.gz.sig  metadata.gz  metadata.gz.sig

dosyaları var. Asıl dosyalar data.tar.gz içinde. TarZ için kullandığımız
yöntemi hiç sevmiyorum (sorunlu da zaten). Bu işi tarfile modülü ile yapmak
lazım.