[Gelistirici] 2011 toolchain vs.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Ağu 2010 Pzt 18:46:48 EEST

On Sunday 08 August 2010 01:43:31 Onur Küçük wrote:
>  Bir de artık elf header içine bir PARDUS.OPTs section ekleniyor. Paket
> debug la mı derlendi, optimize edildi mi vb. bilgileri buradan
> okuyabileceğiz. Farmda derlenen paketleri inceleme yoluna gidersek bu
> özelliği kullanan araçlar yazabiliriz. Ya da anlamlı bulmazsak ilgili
> yamayı kapatabiliriz.

Derleme flaglarımızı dikkate almayan paketleri bulmanın bir yolunu bulabiliriz
belki.

> [...]
> güncellenmesi gibi işlemleri beraber götürmemiz gerekiyor.Paket
> sorunları olabilir, toolchain sorunları olabilir, ancak bunları görmek
> için artık daha fazla göz kullanmaya başlayalım. Bir sonraki adım benim
> gözümde subversion (ve sudo, ve rsync) a kadar bağımlılıkların
> tamamlandığı bir depomuz olması ve oraya kadar paketleri sağlıklı
> çalışıp derlenecek hale getirmemiz. Subversion hazır olduğunda da elle
> ufak bir hile ile 2009 da yaptığım gibi bir kurulum ISO su
> hazırlayacağım.
>
> * Gelişmeler oldukça paketleri aynı dizinlerde güncellemeye devam

Acil olarak şu an 2011 deposundaki system.base/devel paketlerini yeni
belirlediğimiz isimlendirme ve paket bölme standartlarına uygun hale
getirmeliyiz. Serdar da Python 2.7 için uğraşıyor. Tabi önce şu anki depoda
içinden python modülü çıkan her paketi denemesi lazım.

Ellerine sağlık. Umarım uğraştırıcı bir sorun çıkmaz. Plana göre 26 Ağustos'a
Alfa'yı yetiştirmemiz lazım :)