[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
6 Ağu 2010 Cum 11:09:20 EEST

2010/8/6 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:
> Bazı açık kaynak projelerini inceledim. Sonuçta Maintainers, Developers ve
> Contributors başlıklarında karar kıldım. Contributors başlığı altında
> çevirmenler de var. Commit loglarını inceleyip ekteki şekilde düzenledim.

Şu an uludag/trunk altındaki pisi'nin historysi 2009'a kadar gidiyor.
Geçmişe dönük bilgiler arada uçurulmuş. Buna dikkat ettik değil mi
listeyi çıkarırken. Atladığımız birileri olmasın arada. 2005 yılına
kadar olan kayıtlar için @26216 numaralı revisionda kontrol etmek
lazım listeyi.

--
Türker Sezer