[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Ağu 2010 Per 23:30:56 EEST

On Thursday 05 August 2010 21:31:20 Ahmet AYGUN wrote:
> O listeye adımı Faik bir yamamdan dolayı ekledi diye hatırlıyorum.
> Benim gibi yıllardır bu projeye destek olmaya çalışan insanlara
> isimlerinin o listeden çıkarılmasının bir etkisi olmaz ancak yeni
> arkadaşları düşünerek bir noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum.

git-svn ile eski history'de gezinirken sadece çeviriler üzerinde çalışanların
da AUTHORS dosyasına yazıldığını fark ettim. Tüm çevirmenleri eklemektense bu
yöntemi tercih ettim. Çevirmenler sadece tek bir dosya üzerinde çalışıyor ve
onda da isimleri yazıyor. TRANSLATORS dosyasını da ekleyeceğim büyük
olasılıkla.

Adını zamanında Çağlar eklemiş. Commit loglarını inceleyince r6204'teki scons
düzeltmeni gördüm. Seni ve Gökmen'i tekrar ekliyorum.

Bu arada "Inactive contributors" başlığını silsek iyi olacak sanki :)