[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Ahmet AYGUN me at ahmetaygun.net
5 Ağu 2010 Per 21:31:20 EEST

O listeye adımı Faik bir yamamdan dolayı ekledi diye hatırlıyorum.
Benim gibi yıllardır bu projeye destek olmaya çalışan insanlara
isimlerinin o listeden çıkarılmasının bir etkisi olmaz ancak yeni
arkadaşları düşünerek bir noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum.

Authors dosyasında bir kişinin daha ismi olması bize pek bir şey
kaybettirmez ancak geliştiricilerimizi onore ederek projeye
duydukları sahiplenme hissini ve şevklerini destekleyebiliriz.

Hepimizden ricam bu tarz işleri yaparken topluluğu ve hislerini
dikkate alarak çalışalım.