[Gelistirici] disaridan paket incelemeye alma

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
30 Nis 2010 Cum 16:01:54 EEST

30 Nisan 2010 15:34 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> İyi de sahibi olmayan paketi istemiyoruz artık. Bu yüzden dışarıdan gelen
> bir
> paketi svn hesabı olan birisinin üstlenmesi gerekiyor.

Sahiplik derken? Buradaki durum şu değil mi, ben bu paketin bakıcısı olmak
istiyorum? Yani her şeyinden sorumlu olmak istiyorum. Ortada sahibi olmayan
bir paket gibi bir durum olmayacak, öyle değil mi? Örneğin a kişisi olsun ve
dışarıdan bir paketi depoya almak istesin:

depoya paket alma işlemini yukarıda kaba taslak anlattığım şekilde
gerçekleştirdi diyelim. bu paket a kişisinin, günahından da sevabından da o
sorumlu. Diyelim sürüm güncellemek isteyecek hata kaydı açacak paket hangi
bileşene aitse o bileşenin sahibine atayacak. Bileşen sahibi kontrol edecek
güncellemeyi alacak, aynı şekilde hata bildirildiği zamanda böyle bir
süreçle çözüm olacak.

Bakıldı katkıcı harika, vızır vızır çalışıyor, paketlerinin hakkını veriyor
svn hesabı verilebilir. Bakıldı paketlerine iyi bakamıyor, paketleri başka
biri (örneğin bileşen sahibi) tarafından üstlenilir.

O zaman şu pakette bir sorun var, öyle değil mi:

http://paketler.pardus.org.tr/info/contrib/2009/stable/source/tosla.html

çünkü paketçisi svn hesabı olmayan bir katkıcı?