[Gelistirici] Güvenlik Güncellemeleri - Security Fixes (2010-04-24)

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
27 Nis 2010 Sal 09:03:02 EEST

2010/4/27 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:

> Evet; ama virtualbox-guest-utils öntanımlı kurulu geldiği için yeni kurulu
> sistemlerde sorun çıkar. module-virtualbox ile module-virtualbox-guest
> çakıştığı için test sırasında guest paketleri kaldırılmış olabilir. O yüzden
> fark edilmemiş olabilir.

Aynen öyle oldu, çakıştı ve kaldırıldı ben de fark etmedim. Kernel
güncellemeleri sırasında depoya girecek olan paketlerin listesini
tutup mu almalıyız, ne yapmalıyız tam bilemiyorum, çünkü buna benzer
paketlerin otomatik olarak listesini çıkartamıyoruz.  Veya taracker'da
"Compiled and waiting in testing:" kısmının  her zaman sürüm
yöneticilerinin girmesini isteyeceğim, çünkü özellikle kernel
paketlerinde ne girecek ne girmeyecek, ne yükseltildi, hangisi tekrar
derlendi gibi durumları sürüm yöneticisi birebir takip ediyor ve
kendisi yapıyor.

Başka bir çözüm önerisi olan var mı? Ya da nasıl
otomatikleştirilebilir bu durum?

--
Semen Cirit

TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux