[Gelistirici] [2009] [ACK/NACK] 20100417

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
26 Nis 2010 Pzt 11:33:58 EEST

2010/4/26 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Zaten geotiff-viewer paketi review sürecinden yeteri sayıda ACK almamış ki.

Senden almış yanılmıyorsam, iki tane almadığı doğru tabi de kim iki review
düşürmüş ki ben bulayım ( aşağıda devamı )

> Yanılıyor muyum İşbaran? Benzer şekilde depoya aldığın lablgtk2 ve
> gtkglarea
> paketleri de hiç ACK almamış.

lablgtk2 Anıl tarafından, gtkglarea da Onur, sen ve İbrahim tarafından
review edilmiş.

Dikkat ettiysen Kasım 2009 da başlayan gtkglarea gözden geçirmesi, Şubat
2010 da bitmiş, hatta söylemine göre ACK almadığı için bitmemiş bile, o da
Şubat ayında review'de unutulan paketleri gözden geçirirken tekrar konuyu
yukarı çıkarmamla biraz ilgi görmüş. lablgtk2 paketine de Ocak ayından beri
review yok.
Unutulan paketler demişken daha geçenlerde 2007 yılında review'e girmiş bir
paketi sildim review dizininden, 2009 da depoya girmiş sanırım.

Diyeceğim şu, review süreci çalışmıyor, içerde çalışanlar birbirinin
paketini rahatlıkla review ediyor, çat çut giriyor paketler, dışarda olanlar
için Onur ve senden başka bir kaç kişi daha review yapıyor o kadar, bu da
gördüğün gibi yetmiyor. Bu süreci değiştirmek için bir şey yapılmadı, ben de
paketleri review'e alıp aylarca OK beklemekten ve unutmaktan, insanları da
mahrum bırakmaktan sıkıldım ve ilgilenmediğim kullanmadığım uygulamaları
paketlememe kararı aldım, ve review'e giren pakete el atmış review etmiş
birileri olduğunda yeterince de beklemişsem depoya alıyorum ki en azından
paketi isteyen insanlar mağdur olmasın en azından paket test edilsin, depoya
alıp ortadan kaybolmuyorum bir sorun olursa yine düzeltmek benim işim
nasılsa ;)

Review süreci devlet hastanesi kuyruklarına benziyor diyecektim bir kuyruk
filan olmadığı aklıma geldi, bence review süreci kuyruk şeklinde işlemeli,
sıraya girsin paketler en azından bizim oğlana sıra gelmedi filan deriz
bahane olur, review daha çok ilgi görür.

Liste arşivlerine de bir arama eklentisi koysak fena olmaz.