[Gelistirici] [RFC] Çeviri açılımı a.k.a. Transifex

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
21 Nis 2010 Çar 08:45:32 EEST

20 Nisan 2010 Salı günü (saat 12:50:26) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Aslinda Transifex yazdigi icin ayri bir klasore filtreleyebiliyorum su
> anda (diger commit mesajlari arasinda kaybolmasin diye).
>
> Eger isim yazarsak, e-posta basliklarinda mesajlarin Transifex'ten
> geldigini anlatan (baska) bir ayrac olursa cok iyi olur.

Çevirmenler de uludag deposundaki kodların commitlerini görmek istemiyor
olabilir mi acaba? Yani tümüyle ayrı bir liste yapabiliriz.

E-postaların konusu olarak şimdiki "directory - l10n:"den daha ayırt edici bir
metin yazıp, SVN hook'ta bu e-posta'ları uludag-commits yerine translation-
commits at pardus.org.tr listesine gönder diyebiliriz.

--
Gökçen Eraslan