[Gelistirici] [RFC] Çeviri açılımı a.k.a. Transifex

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
19 Nis 2010 Pzt 22:04:24 EEST

On Fri, Apr 09, 2010 at 04:28:15PM +0300, H. İbrahim Güngör wrote:
> Selamlar,
>
> DİKKATKÖPERKVAR: Eski usül çeviri sisteminden Web tabanlı çeviri aracı çeviri sistemine geçiş için taslak oluşturdum. Fikirlerinizle hayata geçirmeye planlıyorum.

Commit edildiği zaman e-mail'in "From" header'ına commit edenin ismi
yazılabiliyor mu? Normal commitlerimiz "Eren Türkay
<paketler-commits at liste.pardus.org.tr>" şeklinde gidiyor. Böylece kimin
commit ettiğini rahatlıkla görebiliyoruz normal olarak.

Transifex için de böyle bir şey olsa çok güzel olur.