[Gelistirici] 2009/devel/game/strategy/hedgewars - Version bump

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Nis 2010 Paz 12:46:57 EEST

On Sunday 18 April 2010 11:12:37 Türker Sezer wrote:

> Bu açıdan bakınca oyunların hele ki çevrimiçi oynanan oyunların
> contrib'te olması daha makul görünüyor. Zira paketçisi zamanında
> güncellese bile paketin depoya girmesi zaman aldığından çevrimiçi
> oyunlarda sürüm farklarından ötürü sıkıntı çıkıyor.

Bana makul görünmüyor. Bu tür sorunlar yaşandığında test için fazla beklemeden
paketi kararlı depoya alabiliriz. Sonuçta kritik bir paket değil. Yeni sürüm
sorunlu bile olsa hiç oynanamamasından iyidir.

Depo yöneticileri ne der bilmiyorum. Oyunlar için böyle bir istisna
ekleyebilir miyiz? Hatta 2008 gibi security-only sürümler için de bu tür
düzeltmeler alınabilir belki. Tabi yeni sürümün bağımlılıklarının kararlı depo
tarafından karşılandığı durumlar için konuşuyorum. Oyun için gtk'nın yeni
sürümünü erkenden depoya alamayız.