[Gelistirici] [RFC] Çeviri açılımı a.k.a. Transifex

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
9 Nis 2010 Cum 20:26:35 EEST

On Fri, 9 Apr 2010 16:45:00 +0300
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Fri, 9 Apr 2010 16:28:15 +0300, "H. İbrahim Güngör"
> <ibrahim at pardus.org.tr> :

> Elin(iz)e sağlık.
>
> translations.xml / pspec.xml çeviri düzenlemesi için de kullanmak
> mümkün mü bunu?

Bunu ofiste konuştuk, zamanında yazılmış pspec2po betiği translations.xml'lerden po dosyasını üretiyor fakat geri yazarken ne yapıyor test etmedim henüz, kısa zamanda test edip kullanılabilir bir düzeydeyse buna da geçebiliriz.

> Beni tek düşündüren, aynı dosya üzerinde n kişi çeviri yapınca
> oluşabilecek dil tutarsızlığı. Öte yandan şu anki düzende de geçerli bu.

Koordinasyonun yapılması gerekiyor, bunun için de gerekli zemini Transifex sağlıyor zaten. PO dosyasını kilitle seçeneği var, düzenli kullanılırsa bu sorunun etrafından dolaşmış oluruz.

--
H. İbrahim Güngör