[Gelistirici] 2009/devel/programming/language/java/sun-java - Remove Arch.

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
5 Nis 2010 Pzt 22:05:14 EEST

05 Nisan 2010 Pazartesi günü (saat 21:48:28) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Bu konuda nasıl bir değişiklik oldu? 64bitte bu paket derlenmiyor ama
> o lib64 symlinki yüzündendi. Benim kaçırdığım bir şey mi oldu?

Kurumsal2 deposunda paket aynı, ben 2009 deposundaki Java paketinden, Firefox
3.6 için gereken yeni nesil plugin'in çıkması için yaptım değişiklikleri, 64
bit ile bir ilgisi yok yani.

Fakat, Kurumsal2 deposundan aldığım için gerekli değişikliği, mimariye göre
paketin derlenmesi için yazdığımız kodu attım.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer