[Gelistirici] Yeni inceleme süreci ve eski sürecin kalıntıları

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
5 Nis 2010 Pzt 09:51:11 EEST

29 Mart 2010 Pazartesi günü (saat 12:18:58) H. İbrahim Güngör şunları
yazmıştı:
> Selamlar,
>
> İnceleme sürecimizi değiştirip Bugzilla'ya geçtik biliyorsunuz. 2009 sürümü
> çıkarken de bileşen yapımızı değiştirmiştik. Bu iki geçiş sırasında
> playground/review dizinine ilgi gösteremedik ve eski-yeni süreçlerin
>  arasında kaldı.
>
> playground/review/pending-reviews
>
> dosyasında inceleme için bekleyen paketler var. Eğer paketiniz listede yer
> alıyorsa lütfen önce paketinizi yeni bileşene taşıyıp (taşımaktan kastım
> kopyalamak değil, kopyala ve sil) sonrasında inceleme için yeni bir hata
> [...]

Eski bileşen yapısını ve bu yapıdaki tüm paketleri OLD dizinine aldım. Henüz
yeni bileşen ve inceleme sürecine geçirilmeyen paketler için 2 hafta daha
bekleyelim, bu süre sonunda OLD altındaki paketlerini yeni kök bileşen
yapısına geçirilmeyen paketleri silelim diyorum itirazınız yoksa.

--
H. İbrahim Güngör