[Gelistirici] x264 ABI

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Eyl 2009 Pzt 14:00:46 EEST

On 28 Eylül 2009 Pazartesi 08:16:55 Doruk Fisek wrote:
> Sat, 12 Sep 2009 17:37:17 +0300, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Yazmayi unuttum, iki gun once Avidemux icin 2009/devel'de guncellemeyi
> yaptim; x264'u kirdiktan sonra stable'a merge edip derletebilirsin.

 x264 ü bu yöntemle güncellemek çok iyi olacak. Yeni FFmpeg ve MPlayer eski
sürüme desteği bıraktı, yeni sürümle gelen özellikleri kullanmaya başladı,
üstüne de bir seri güvenlik güncellemesi geldi. Biraz dikkatli yapmak
gerekecek ama iyi olacak. FFmpeg değişikliklerinin yatışmasını bekliyorum
değişikliği yapmak için.