[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
21 Eyl 2009 Pzt 17:17:55 EEST

On Saturday 12 September 2009 17:16:20 Fatih Aşıcı wrote:
> Selamlar,
>
> Uzun bir süredir başta ATI kartlarda olmak üzere yaşanan sorunları çözmeye
> çalışıyorum. Sürücüler birbirine çok bağımlı olduğu için birine dokunmadan
> diğerini güncellemek mümkün değil. Bu nedenle başta ATI, NVIDIA ve Intel
> kullanıcıları olmak üzere bu teste herkesin katılmasını bekliyorum. Kapalı
> kodlu sürücüleri kullanıyor ve sorun yaşamıyor olabilirsiniz; ancak kurulum
> sırasında yine açık kodlu sürücüler kullanılacağı için bu testi yapmanızda
> fayda var.

Test isteğinin ters bir zamana denk geldiğinin farkındayım. Değişiklikleri
depoya almak için en az bir hafta daha beklemeyi düşünüyorum. Özellikle
NVIDIA kullanıcılarından daha fazla geri bildirim bekliyorum. Yapılan
değişiklik oldukça büyük. Olabildiğince farklı donanımda test edilmesi
gerekiyor.

Paketlerin adresleri:

http://cekirdek.pardus.org.tr/~fatih/tests/drm/2.6.30.7-127/kernel-2.6.30.7-127.pisi
http://cekirdek.pardus.org.tr/~fatih/tests/drm/2.6.30.7-127/kernel-firmware-2.6.30.7-127.pisi