[Gelistirici] taglib & taglib-extras

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Eyl 2009 Pzt 15:56:11 EEST

Eren Türkay wrote On 21-09-2009 15:15:

> Elimde asf, wma gibi dosyalar yok ama Amarok normal olarak çalışıyor görünüyor

Bir kaç sample dosya bulup deneme fırsatım oldu,

Sorunsuz çalışanlar:
3gp, 3gp2, m4v, mov, m2v, mp4, sorenson, mp3, wma, ogg, aif, au,

Çalışmayanlar:
flac, gsm, raw, vox, wav, ra, asf,

Özellikle bu olmalı deneyelim dediğiniz formatlar varsa
söyleyebilirsiniz, ya da çalışmayanlardan çalışmalı dediğiniz varsa.