[Gelistirici] playground/review/desktop/fonts/urw-fonts - review fixes

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Eyl 2009 Cum 05:45:40 EEST

On Thursday 17 September 2009 22:58:02 İnanç Yıldırgan wrote:
> 17 Eylül 2009 Perşembe günü (saat 18:51:41) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Bu font* dosyaları paketin içerisine girmiyor. xorg-font paketinde paketin
> içerisine girdiği için pisitools kullanıp linkledikten sonra remove ile
> silmişsin.
>
> Şimdi 2 yol var. Bu dosyaları pakete almak sonra pisitools.dosym ile
> linklemek ve tekrar silmek. Diğer yol ise shelltools ile direk olarak link
> koymak. Ama bu defa da
>
> shelltools.sym("%s/font*" % get.workDIR(), "%s/etc/X11/fontpath.d/urw/" %
> get.installDIR())

> [...]

Ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Yanlış anladın sanırım. Demek istediğim
paketin ilk haline ek olarak *sadece* /etc/X11/fontpath.d altında
/usr/share/fonts/urw dizinini gösteren bir sembolik link oluşturmandı. xorg-
font paketinde fontpath.d altında fontların bulunduğu dizine symlinkler var.
Burada da aynı şekilde olmasını istedim. Yoksa actions.py'ler benzer olsun
demedim :)

Yani paketin ilk halinden farklı olarak sadece

pisitools.dosym("/usr/share/fonts/urw", "/etc/X11/fontpath.d/urw")

satırını ekleyeceksin.