[Gelistirici] playground/review/desktop/fonts/urw-fonts - review fixes

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
17 Eyl 2009 Per 23:51:27 EEST

17 Eylül 2009 Perşembe günü (saat 18:51:41) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Paketler listesine yazdığım gibi bunu xorg-font paketindekine benzer
> şekilde yapmalısın. font.* dosyaları fontlarla aynı dizinde bulunmalı ki
> zaten bu dosyalar ilgili handler tarafından kurulum sonrası oluşturuluyor.
> Bu şekilde pakete almana gerek yok.

Evet dediğin gibi yaptım. Yalnız bir sorunumuz var. Şimdi workdir i arşivden
dolayı . olarak tanımlıyoruz. İnsinto ile de workdir içindeki tüm dosyaları
install dizinine taşıdığımızda workdir içinde pisinin oluşturduğu
pisiBuildState dosyası da install dizininin içine ve dolayısı ile de pakete
giriyor. Bunun dosyanın gelmemesi için ne yapmak lazım? Bilinen bir yöntemi
var mı? Daha önce hiç karşılaşmadım.