[Gelistirici] devel'da eksik component ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
15 Eyl 2009 Sal 16:47:51 EEST

On Tuesday 15 September 2009 13:49:02 Onur Küçük wrote:

>  doğru diyorsun, söyleyince hatırladım, game.kids i kaldırmıştık, aynen
> contrib deki paketlerin düzeltilmesi ve component.xml lerin
> değiştirilmesi lazım

Gerçekten gereksiz bir componentse değişikliği geri alabiliriz elbette. Ama durması da bana çok
garip gelmiyor. Kdegames içinden çıkan Potato Guy (ktuberling)'da menüde aynı bileşen altında
görünüyor ve gayet mantıklı bir yerde bence.

Diğer yandan, contrib/stable bileşenlerinin tamamen eşleştirilmesi bu gibi sorunları tamamen önlemiş
olacak.
---
Mehmet Nur Olcay