[Gelistirici] devel'da eksik component ?

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
15 Eyl 2009 Sal 03:51:05 EEST

2009/9/15 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:
>  Ben çok yoğunum, beni beklemeden başka biri yaparsa iyi olur

Listeleri çıkarma kısmı iş değil ama bileşenleri gruplama
yerleştirirken birinin karar vermesi gerekiyor. Bir nevi paketleri
bileşenlere dağıtmak gibi birşey.

Doğruyu söylemek gerekirse contrib paketleri ile uğraşırken
bileşenlere epey baktım ama gruplara 2009'a geçtiğimden beri ilk kez
şimdi alıcı gözüyle şimdi baktım. Paket yöneticisi kullanmayınca hiç
işim olmamış gruplarla.

Bu işi daha da geciktirmemek adına, bayram tatiline kadar bakacak biri
çıkmazsa bayramda bu işi halleder buradan görüşlerinize sunarım.

Türker