[Gelistirici] devel'da eksik component ?

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
15 Eyl 2009 Sal 00:37:10 EEST

2009/9/14 Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com>:

> Merhaba,
>
> contrib'de olup stable'da olmayan bir component'e ait bir uygulama mevcut. Gcompris kendileri.
> Sanırım bu nedenle paket yöneticisinde herhangi bir kategoride görülemiyor.
>
> Bunu düzeltmek için devel/stable'da şöyle bir değişiklik yeterli midir ?

Aslında contribte olup, pardus deposunda olmayan, pardus deposunda
olup, contribte olmayan bileşenler contrib deposu açıldığından beri
mevcut. Components ve groups dosyalarının oluşturulması/eşlenmesi
gerekiyor.

Bunu Onur'a daha önce söylemiştim o da Faik ile bakacaklarını
söylemişti ama daha sonra yoğunluktan olsa gerek atladık bu olayı. Şu
an contrib'te bu dosyaların olmaması da bu eşleme işinin
yapılmamasından kaynaklanıyor.

Türker