[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
14 Eyl 2009 Pzt 10:16:00 EEST

12 Eylül 2009 Cumartesi günü (saat 17:16:20) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> lspci -nn | grep -i vga
>
> çıktısını verebilirsiniz.

01:00.0 VGA compatible controller [0300]: ATI Technologies Inc M22 [Mobility Radeon X300]
[1002:5460]

Test ettiğim paketler ile ekranda oluşan tüm görüntlerde takılmalar yaşıyorum. Pencere
açılış/kapanışlarında, Firefox, Kontact ve Dolphin'de sayfanın yukarı/aşağı hareketlerde takılmalar
oluyor. Bu sırada X'in işlemci kullanımı artıyor. Tam ekran videolarda da aynı yavaşlık devam
ediyor, arada sırada videonun sesi kesik kesik geliyor.
Bu sürücüler ile 3B desteği alamadım. Sysinfo'da ekran kartı modelim yazmıyordu.

Kubilay KOCABALKAN

TESCOM KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAKLARI
AKDENİZ BÖLGESİ
kubilay at kocabalkan.net