[Gelistirici] [2009] [ACK/NACK] 20090911

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 09:58:12 EEST

2009/9/11 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> cython-0.11.2-5-2.pisi

ACK: sadece actions.py'de build fonksiyonu eklediydim.

> gmime-2.4.8-10-1.pisi
> gmime-docs-2.4.8-10-1.pisi
> gmime-sharp-2.4.8-10-1.pisi

ACK: Beagle için kullanıyorum. deniyorum vs.

> kdevelop-3.9.94-19-1.pisi
> kdevplatform-0.9.94-1-1.pisi

NACK: Bu sürümde tam çözemediğim bir hata var (çökme), yeni sürümünü
paketleyip tekrar bakacağım.

> libglademm-2.6.7-3-3.pisi
> libgnomecanvasmm-2.26.0-3-1.pisi

ACK: Pardus 2009 paketleme kurallarına uyumluluk için (unused depleri
temizleme vs.) değişiklikler var.

> ndesk-dbus-0.6.0-1-1.pisi
> ndesk-dbus-glib-0.4.1-1-1.pisi

ACK: Bunların bir numarası yok zaten, Beagle bunları kullanabiliyor.

> pygtk-2.16.0-11-7.pisi
> pygtk-demo-2.16.0-11-7.pisi
> pygtk-docs-2.16.0-11-7.pisi

NACK: Ben bu sürümü biraz daha kurcalayacağım. Archlinux bile geçmemiş.

> taglib-sharp-2.0.3.2-1-1.pisi

ACK: Yeni paket.

> wv-1.2.4-5-3.pisi

ACK: Pardus 2009'a uyumlandırma için yapılan değişiklikten ibaret.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net